NPI, locatie Amsterdam - Domselaerstraat

GGZ

Domselaerstraat 128 1093 MB Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van NPI, Specialist in Persoonlijkheidsproblematiek

Waardering van NPI, locatie Amsterdam - Domselaerstraat - Amsterdam op 5 januari 2018

Stemmingsstoornissen

Door huisarts verwezen ivm stemmingsstoornis. 6 maanden wachttijd en darnaa was ik nog 2 keer afgebeld voor de afspraak. Dit gebeurde op de dag van de afspraak. Als je als clienten minder dan 24u voor de afspraak afzegt wordt deze afspraak alsnog in rekening gebracht, maar als het NPI dat doet mag het natuurlijk zonder iets.Omdat ik in de intake blijkbaar makkelijk overprikkeld raakte dacht de psychiater-in-opleiding meteen aan een persoonlijkheidsstoornis. De diagnose 'borderline persoonlijkheidsstoornis' was snel gesteld en meteen kreeg ik zware medicatie om "rustiger te worden". Door de medicatie ben ik een soort zombie geworden en het heeft een groter negatief effect gehad op mijn privéleven dan mijn vermeend stemmingsstoornis en overprikkelbaarheid. In de behandeling ging ging het snel achteruit met me en ik moest in die tijd zelfs gebruik maken van de crisisdienst.Na rond 9 maanden in behandeling heb ik de noodrem getrokken en ben naar een andere instelling. Daar was ik opnieuw bekeken en de diagnose autisme spectrum stoornis gesteld. Direct darnaa zijn we begonnen met het afbouwen van de zware medicatie. Met de juiste behandling gaat het nu stukken beter met mij en ik heb weer een perspectief in het leven ...zonder zware medicatie!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor NPI, locatie Amsterdam - Domselaerstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.