Waardering van NPI, locatie: Domselaerstraat - Amsterdam op 12 juni 2019 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Het gebouw is schoon en voor het doel prima. De afspraken die ik hier maak verlopen goed. Het komt zelden voor dat er een afspraak afgezegd wordt. De medewerkers hier zijn allemaal vriendelijk. Ik heb een prima behandelaar en ook die is heel vriendelijk, vind ik. Er wordt goed naar mij geluisterd, men laat mij uitspreken, ik kan mijn verhaal kwijt. Informatie die ik over mijn behandeling kreeg en krijg is goed. De behandeling die ik hier krijg is best uitgebreid. Over de huidige behandeling ben ik nog niet zo tevreden, dat komt omdat het mij nog niet heel ver heeft gebracht. Maar ze zijn nog bezig om te kijken wat wel goed bij mij aansluit. Ik zou het NPI wel willen aanbevelen aan anderen. Ze kijken hier wat verder, ze hebben een uitgebreid aanbod van behandelingen. En bij het stellen van de diagnose kijken zij intensief wat bij je past.

Bent u of werkt u voor NPI, locatie: Domselaerstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.