Waardering van NuGGZ - Den Haag op 12 december 2019

• Verslavingen

Voor mij was dit de perfecte behandeling. Schematherapie, maar niet zo droog en volgens het script zoals bij andere behandelaars. Er werd geluisterd, uitgelegd en ook begrip getoond met persoonlijke ervaringen van behandelaar waardoor ik mij gezien en gehoord voelde. Na een traject van rond de 9 maanden voel ik me gesterkt en klaar voor het leven. Wat een enorme verandering! Ook de afronding is prettig, ik mag nog blijven tot ik me volledig geholpen voel en het zelf aan kan. Er is geen haast, het gaat om de persoon ipv het ziektebeeld, het volledige plaatje wordt bekeken en dat is zo enorm waardevol. Hartelijk dank alvast, ik raad NuGGZ aan voor ieder die naar zichzelf wil kijken en destructief gedrag achter zich wil laten: een nieuw begin!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor NuGGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.