Waardering van Palier, Centrum Intensieve Behandeling - Den Haag op 22 oktober 2010

4.0

Arrogantie ten top bij het CIB, vind ik. Naar mijn idee worden afspraken die niet nagekomen, nemen behandelaars geen verantwoordelijkheid. Van communicatie van mens tot mens hebben ze geen kaas gegeten en bij een klacht proberen ze te sussen en te lijmen in plaats van met concrete oplossingen te komen. Het lijkt een organisatie waarin iedereen elkaar de hand boven het hoofd houdt. Het is er makkelijk binnenkomen, de ruimtes en het gebouw zien er keurig verzorgd uit. En alles loopt prima, totdat je mondig wordt en kritisch gaat kijken naar hoe je wordt behandeld. Mijn ervaringen gelden overigens enkel voor de polikliniek. Met de rest heb ik geen ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Palier, Centrum Intensieve Behandeling? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.