Waardering van Parnassia, GGZ Team Centrum - Den Haag op 8 februari 2019

3.0
  • Depressie

Ik ben al 2 jaar bekend bij Parnassia, ik heb geen klik met me behandelaars gehad en werd niet naar mij gekeken. als ik me uit de dan wilde ze deel niet horen, en de ander deel begreep ze me niet. ik heb in die 2 jaar me dan afgesloten met ze en had veel zelf moeten regelen. Na dat ik zelf hebt lopen regelen dan doen ze alsof ze me hebben geholpen, of dan wordt er gezegd dat het beter met me gaat en dat ik voorruit gaat. Ik denk in mezelf van de moeilijke periode laten ze niks horen en heb ik over de feestdagen, en daarna laten ze weer hun gezicht zien. Dan mag Parnassia voor mij helemaal weg, ze verleende totaal geen zorg alleen kunnen ze theoretische boekje volgen. maar als je het moeilijk hebt kennen ze je niet meer..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Parnassia, GGZ Team Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.