Waardering van Parnassia, Klinisch Centrum Mangostraat - Den Haag op 8 februari 2019

2.3
  • Depressie

Ik heb zelf redelijk slechte ervaring met Psyq gekregen, eerst heb ik 4 maanden voor niks in een opname gezeten van Psyq op de Mangostraat 1. en ik had totaal geen klik met de psychiater en Arts. er werd niet naar mij geluisterd en het leek alsof ik steeds tegen een muur ging praten. na onderzoeken bleek dat ik niet bij deze opname hoorde. Ik vind het heel nalatig en het ergste is dat er niet naar mij werd geluisterd of dat ik me gehoord voelde.

Reactie van/namens GGZ Parnassia, Klinisch Centrum Mangostraat - Den Haag

Hartelijk dank voor uw reactie op Zorgkaart Nederland. Wat ontzettend vervelend voor u dat de behandeling zo’n nare ervaring voor u is geweest. Uiteraard is dit niet de bedoeling en zouden wij hierover graag met u in gesprek willen.
Indien u dit ook wilt kunt u een email sturen naar informatie@psyq.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Parnassia, Klinisch Centrum Mangostraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.