Parnassia, Centrum Autisme Haaglanden

GGZ

Leggelostraat 85 2541 HR Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Parnassia

Waardering van Parnassia, Centrum Autisme Haaglanden - Den Haag op 5 februari 2019

Autisme

Mijn behandeling was heel fijn. Nadat ik de juiste diagnose had gekregen kwam ik bij een hele fijne en goede psycholoog terecht die mij, mijn partner en mijn familie heel goed en juist heeft geholpen. Hij heeft me geholpen om inzicht te krijgen in mezelf, mijn problemen een juiste plek te geven (dus bij welke stoornis welke problemen hoorden) en handvaten gegeven om mijn problemen onder controle te krijgen en ze goed te herkennen, zodat ik er voordat het mis gaat al iets aan kan doen. Ook heeft hij me goed doorverwezen naar een hulporganisatie die mij aan huis heeft geholpen met de praktische kant van mijn problemen. Doordat eerst mijn familie mij hielp, heeft hij ook hen geholpen bij het proces van loslaten, niet meer alleen hulp te zijn maar gewoon een gelijkwaardig gezin. Ik vond het ontzettend fijn om te praten met hem en zijn advies te krijgen. Ik kon altijd bij hem terecht en het contact was laag drempelig.Hij had me goed door en kon me op de juiste manier op de goede weg helpen. Ook wist hij, doordat hij mij goed kende en kon inschatten, welke hulpverleners het beste bij mij pastte. Zonder de hulp van mijn psychiater en vooral psycholoog was ik nooit zo ver gekomen.

Reactie van/namens GGZ Parnassia, Centrum Autisme Haaglanden - Den Haag

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en uitgebreide toelichting. Fijn om te lezen dat u u uw behandeling als heel fijn heeft ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Parnassia, Centrum Autisme Haaglanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.