Waardering van Parnassia, IBT Haaglanden - Den Haag op 18 maart 2019

8.8
  • Depressie

In december t/m januari werd ik behandeld door de harde werkers van het IBT team. In het algemeen heb ik mijn ervaring als positief ervaren en achteraf gezien ook cruciaal t.b.v. mijn herstel.Zo kreeg ik een luisterend oor toen ik diep in de put ben gevallen en zorgde ze er ook voor dat ik een dagelijks structuur kon bouwen en naleven. Overigens handelt het IBT snel en op een professionele wijze.Het enige nadeel wat ik heb ervaren komt denk ik vooral door het feit dat het IBT dagelijks veel cliënten moet bezoeken. Hierdoor komen er steeds verschillende gezichten op elk afspraak opdagen en ik voel dat er niet veel tijd of aandacht is geweest om de dossiers/CRM in te lezen en bij te werken. Als gevolg hiervan moest ik vaak mijn verhalen herhalen.

Reactie van/namens GGZ Parnassia, IBT Haaglanden - Den Haag

geplaatst op 19 maart 2019

Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie op Zorgkaart Nederland. Heel fijn dat u de moeite heeft genomen dit met ons te delen.

Bent u of werkt u voor Parnassia, IBT Haaglanden? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.