Waardering van PHI Parkstad - Heerlen op 7 augustus 2018

9.3
  • Burn-out

Ik ben in maart bij Phi-Med in behandeling gegaan met diverse problemen waaronder paniekaanvallen en een burn-out. Na een zwaar en intensief traject waarin ik gedurende een paar maanden 3x per week behandelingen heb doorlopen, kan ik terugkijken naar een succesvol behandeltraject. Mede door de persoonlijke en juiste aanpak van mijn behandelaars, ben ik beter in staat met mijn klachten/emotie's om te gaan. Ik voelde me serieus genomen, er was vertrouwen, wederzijds respect en ik ben mijn Phi-behandelaars ontzettend dankbaar voor hun inzet. Met hen heb ik een stuk van mezelf teruggevonden en sta ik positiever in het leven, meer zelfvertrouwen en beter zelfbeeld doordat ik anders ben gaan denken over mezelf en mijn omgeving.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PHI Parkstad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.