Pi-groep, Regio Flevoland- Behandelcentrum

GGZ

Botter 11 07 8232 JN Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Pi-groep

Waardering van Pi-groep, Regio Flevoland- Behandelcentrum - Lelystad op 5 mei 2020

Depressie

Gisteren is mijn therapie succesvol tot een einde gekomen. Ik ben in mijn 23 jaar dat ik leef bij 4 verschillende therapeuten geweest. Dit is ook de eerste keer dat ik positieve verandering bij mij merkte. Dat kan natuurlijk komen doordat ik er nu misschien pas echt klaar voor was om te groeien, maar ik denk zelf dat het grotendeels ook komt door de gekozen behandeling vanuit mijn begeleider om met schema therapie aan de slag te gaan. Deze vorm van therapie sloot vlekkeloos aan bij mijn manier van denken en doen, waardoor ik in een vrij korte periode weer op de rit zat. Als ik een cijfer kon koppelen aan hoe ik me voelde toen ik binnenkwam was dat een 2 en ik voel me nu een echte 9. Tuurlijk betekend dat niet dat alles perfect gaat, maar dat hoort ook bij het leven en het voelt niet meer als een last. Ik ga de gesprekken missen, omdat je toch een band opbouwt met iemand. Maar zoals er gister gezegd is; aan al het goeds komt een eind. Voor mijn begeleider: Ik ben je heel erg dankbaar!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pi-groep, Regio Flevoland- Behandelcentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.