Waardering van Pro Juventus, Aventijn, Centrum voor levensloopproblematiek - Wijhe op 2 oktober 2018

8.3

Toen ik hier net kwam, vond ik het wat afstandelijk en groot allemaal. Mijn eerste hoofdbehandelaar was een ramp; niet luisteren, invullen, niet tegen kritiek kunnen. Na dat duidelijk aangegeven te hebben, heb ik nu heel fijne behandelaars. Ook dat verloopt niet helemaal vlekkeloos, maar ze geven dat toe en doen hun uiterste best alles goed voor me te regelen. Uiteindelijk bijzonder tevreden dus.

Reactie van/namens Pro Juventus

Fijn dat u uiteindelijk toch tevreden bent! Als er nog iets is dat wij kunnen verbeteren horen wij dit natuurlijk graag. Deze wensen kunt u aangeven via clientenbeleid@projuventus.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Juventus, Aventijn, Centrum voor levensloopproblematiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.