Pro Persona, Centrum voor Psychotherapie Lunteren

GGZ

Klomperweg 175 6741 PH Lunteren
Deze locatie is onderdeel van Pro Persona, Geestelijke gezondheidszorg

Waardering van Pro Persona, Centrum voor Psychotherapie Lunteren - Lunteren op 28 juli 2021

Persoonlijkheidsstoornissen

Ik ben nu sinds dec 2020 klaar bij CVP,(2-daagse S5) heb nog steeds profijt van de tools die ik gekregen heb bij de verschillende soorten therapieën. Ondanks dat er door corona gedeeltelijk online sessies waren, heb ik ook uit die sessies veel geleerd. En tevens is de behandeling door corona verlengd.( je mocht zelf kiezen of je wilde verlengen). Alle therapeuten luisteren en zien je! Waar ik tijdens mijn behandeling het meest aan heb gehad, waren de systeemgesprekken met een hele fijne therapeut mijn man en kinderen. We waren een gezin maar leefden allemaal langs elkaar heen. Deze man heeft ervoor gezorgd dat we weer een gezin zijn geworden. Natuurlijk is het heel belangrijk om ook echt zelf je patronen te gaan doorbreken, dingen anders dan voorheen te doen, wat heel hard werken is!! Kortom, als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg!! Het is een intensief traject, maar het is het waard geweest.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Centrum voor Psychotherapie Lunteren - Lunteren

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Zo te lezen heeft u profijt gehad van de behandeling die het CvP u bood. Daar zijn we blij mee. We zullen uw beoordeling overbrengen aan de medewerkers van het CvP.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Centrum voor Psychotherapie Lunteren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.