Waardering van Pro Persona, Centrum voor Psychotherapie Lunteren - Lunteren op 11 januari 2017

7.0
  • Persoonlijkheidsstoornissen

Ik heb erg tegen de behandeling hier opgezien. Het was een erg intensief traject van 36 weken, waarin ik mijzelf zo ben tegengekomen. Maar juist door de bijzondere setting, de lengte van het traject (36 weken, 5 dagen in de week) en de verschillende vormen van therapie (psychomotorische therapie, creatieve therapie, systeemtherapie met je familie en vrienden) kon er daadwerkelijk ook iets veranderen. In een groepssetting van 9 mensen was het soms moeilijk en heftig om geconfronteerd te worden met de heftige problematiek en verhalen van anderen, maar anderzijds kon ik ook veel steun ervaren van hen en kwamen mijn positieve eigenschappen zo ook meer naar voren. Ik heb de behandeling zojuist afgerond en zal nooit vergeten dat ik deze stap heb gezet, maar ik kan er absoluut positief op terug kijken. Door de betrokken therapeuten wordt je individuele traject in de gaten gehouden, en zijn er meerdere evaluaties gedurende je behandeling, om te zien hoe de prognose is en of er eventueel ingezet moet worden op andere gesprekken/nadruk om bepaalde vormen. Het is dan ook een bijzondere plek in Nederland, waar er helaas nog maar weinig van zijn door de bezuinigingen. Ik heb in ieder geval erg veel aan deze plek gehad!

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Centrum voor Psychotherapie Lunteren - Lunteren

Hartelijk dank dat u ons hebt laten weten dat de behandeling u veel goeds heeft gebracht. Wij geven uw waardering graag door aan het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Centrum voor Psychotherapie Lunteren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.