Waardering van Pro Persona, Centrum voor Psychotherapie Lunteren - Lunteren op 16 november 2016

7.8

Terugkijkend ben ik tevreden over mijn behandeling. Persoonlijk heb ik niet veel problemen ervaren, maar ik heb wel bij anderen meegemaakt dat de staff laat communiceert over beslissingen die ze maken. Hierdoor horen clienten mededelingen nogal abrupt. Ook had ik graag meer psychotherapie gehad, dan had ik wellicht meer uit mijn behandeling kunnen halen. Ik heb recentelijk begrepen dat het CvP (Centrum voor Psychotherapie) bezig is om dit te realiseren. Mijn laatste punt is dat er een verschil is in hoe therapeuten tegen regels aankijken. Hierdoor ontstaat er soms onenigheid en miscommunicatie. Over het algemeen ben ik dus tevreden en heb ik veel geleerd tijdens mijn behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Centrum voor Psychotherapie Lunteren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.