Waardering van Pro Persona, Expertisecentrum Depressie - Nijmegen op 14 september 2020

6.7
  • Depressie

Ik ben bij Pro Persona gekomen met depressieve klachten, problemen met concentratie, en onzekerheid over mijn genderindentiteit. De concentratie bleek te liggen aan mijn autisme en is prima behandeld. De depressie is ook verminderd doordat ik geleerd heb hoe ik mezelf uit depressieve episodes kan trekken en hoe ik er daar minder van kan hebben. Wat betreft genderidentiteit heb ik uiteindelijk moeten overstappen naar een andere instelling. Het was namelijk duidelijk dat Pro Persona niet weet hoe hiermee omgegaan moet worden. Ik werd niet altijd goed begrepen, er werden verouderde termen gebruikt, en ik werd niet aangesproken met de naam waar ik de voorkeur aan heb. Pro Persona is zeer af te raden voor het vinden van antwoorden over genderidentiteit.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Expertisecentrum Depressie - Nijmegen

Fijn dat de behandeling u geholpen heeft m.b.t. uw depressieve klachten. Uw opmerkingen over het omgaan met genderidentiteit nemen wij ter harte.
Dank voor uw waardering en toelichting.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Expertisecentrum Depressie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.