Waardering van Pro Persona, Expertisecentrum Depressie - Nijmegen op 12 juli 2019

2.3
  • Depressie

Slechte ervaring. Al ruim 6 jaar aan het strijden met mijn ernstig depressieve moeder. Uiteindelijk kwam een half jaar geleden haar psychiater van Altrecht met een optie voor een nieuwe behandeling. Daarvoor is ze aangemeld in het UMC Groningen. Daar is ze uitgebreid gescreend en goed behandeld en goedgekeurd. Omdat Nijmegen aanzienlijk dichterbij is, hier aangemeld. Ook de eerste gesprekken met dr. Spijker verliepen prettig. Uiteindelijk terecht gekomen in het Expertise centrum. Daar werd alles zo negatief belicht dat er voor haar geen andere keus was niet hier te blijven. De mensen die geholpen hebben deden geen enkele moeite haar te motiveren. Zo stond ik na een uur buiten met de opmerking voor mezelf hulp te zoeken. Slechtste ervaring ooit in de psychiatrie.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Expertisecentrum Depressie - Nijmegen

Het spijt ons te lezen dat u ontevreden bent over de benadering van de betreffende medewerkers bij het Expertisecentrum Depressie. Uiteraard is het onze intentie om cliënten wel te motiveren voor hun behandeling.
Indien u en/of uw moeder prijs stelt op contact, om te bekijken of Pro Persona nog iets voor uw moeder kan betekenen, en/of om uw ervaringen te bespreken, dan zijn wij daar uiteraard toe bereid. In dat geval kunt u contact met ons opnemen via email klachten.nijmegen@propersona.nl o.v.v. Zorgkaart Nederland.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Expertisecentrum Depressie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.