Waardering van Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent - Lent op 15 oktober 2019

8.5
  • Dwangstoornissen

De driedaagse SCherp deeltijdbehandeling van 26 weken heeft mij veel gebracht qua inzichten in mezelf. Ik raad het iedereen aan! Aan de hand van schematherapie word er onder andere stilgestaan bij situaties waar je tegen aan loopt in je dagelijks leven. Vragen zoals wat voel je, wat zijn je gedachtes, waar ben je bang voor, komen aan bod. Dit alles aan de hand van een door jezelf in te vullen schema.Het was een intensieve behandeling maar terugkijkend zijn de 26 weken voorbijgevlogen. De therapeuten waren erg kundig/bekwaam en gaven mij vanaf de start een warm, vertrouwd en veilig gevoel. Deze deeltijdbehandeling doe je in groepsverband met maximaal 8 personen. Voordeel van een groep is dat je van elkaar kunt leren en merk je dat er vaak overeenkomsten zijn. Je staat er dus niet alleen voor! Dit is wel zo prettig om te ervaren.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent - Lent

geplaatst op 21 oktober 2019

Wat een mooie reactie op de deeltijdbehandeling bij Overwaal, dank daarvoor. Goed om te lezen dat u de betrokkenheid en deskundigheid van de behandelaars zo heeft gewaardeerd. Dit wordt uiteraard ook aan het betreffende behandelteam doorgegeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.