Waardering van Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent - Lent op 2 oktober 2018

8.7
  • Dwangstoornissen

In de 6 maanden van mijn opname is er heel concreet gewerkt aan de problemen die er speelden. De therapieën werden zo goed mogelijk op de klachten afgestemd door bepaalde onderdelen individueel te behandelen.Er is altijd met zorg gekeken naar een passend programma en begeleiding. De nazorg is ook erg goed geregeld mede door de enorme inzet van het behandelend team.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent - Lent

Wat fijn dat u zich zo gesterkt voelt door de behandeling die u heeft gevolgd.
Wij bedanken u voor het compliment aan het behandelend team en de mooie waardering!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.