Waardering van Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent - Lent op 29 maart 2019

• Dwangstoornissen

Mijn leven is 360  graden gedraaid na deze behandeling. Heb je een probleem zij kunnen je daarmee helpen! Ik had zelf smetvrees in ernstige mate waar ik voor behandeld ben. Veel zorgverleners zeggen dat je het altijd blijft houden en dat je er nooit vanaf komt maar ik ben er bijna vanaf.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent - Lent

geplaatst op 23 mei 2019

Dank voor uw mooie en positieve reactie. Het is goed om te lezen dat u er zo positief op terugkijkt en de behandeling met een 10 beoordeelt. Dat zullen we natuurlijk ook aan het betreffende team laten weten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.