Waardering van Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent - Lent op 13 maart 2019

5.0
  • Angststoornissen

Na 3 maanden traject zeer zeker progressie gemaakt.Qua methoden super plaats aan te raden voor mensen met problematiek rond angst/dwang.Echter de omgang met cliënt kan op heel veel fronten verbeterd worden.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent - Lent

geplaatst op 14 maart 2019

Bedankt voor uw waardering. Fijn dat u door de geboden behandeling progressie heeft gemaakt.
U geeft aan dat er qua omgang met cliënten veel verbeterd kan worden. Graag zouden wij van uw ervaringen leren. Als u openstaat voor contact hierover, verzoeken wij u een email te sturen naar klachten.nijmegen@propersona.nl , o.v.v. Zorgkaart Nederland zodat wij u in contact kunnen brengen met de betreffende zorgmanager.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.