Waardering van Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent - Lent op 6 maart 2019

9.8
  • Angststoornissen

Prima begeleiding werd goed rekening gehouden met je kwetsbaarheden. De therapie was erg zwaar en ik had niet gedacht dat ik het zou redden maar door de begeleiding en goede afstemming heb ik 't kunnen afronden met super goed resultaat. Geen nachtmerries en herbelevingen meer. Na 38 jaar geen stemmen meer in mijn hoofd. Hoe bizzar maar echt waar.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent - Lent

geplaatst op 12 maart 2019

Geweldig om te lezen dat u zo veel profijt heeft gehad van uw behandeling. We geven uw mooie waardering uiteraard door aan het behandelteam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.