Waardering van Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent - Lent op 8 maart 2019

9.7
  • Angststoornissen

zeer tevreden. Ik heb zelf de SCHerp deeltijd behandeling gedaan van 6 maanden lang 3 dagen in de week , Ik heb zoveel inzichten gekregen , De therapeuten zijn geweldig goed , zien jou echt staan , hebben echt aandacht voor jou en je mede groepsgenoten , echt een aanrader als je problemen echt wilt aanpakken.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent - Lent

geplaatst op 12 maart 2019

Bedankt voor uw mooie waardering. Heel fijn om te lezen dat u zo positief bent over de therapeuten en deze deeltijd behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Overwaal, Centrum voor Angststoornissen in Nijmegen en Lent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.