Pro Persona, regio Arnhem, Volwassenen

GGZ

Braamberg, Wagnerlaan 2 6815 AG Arnhem
Deze locatie is onderdeel van Pro Persona, Geestelijke gezondheidszorg

Waardering van Pro Persona, regio Arnhem, Volwassenen - Arnhem op 12 januari 2020

Psychische problemen

Ik ben zeer ontevreden! Het begon al met de manier waarop de hulpverlener die voor mij belde met Pro Persona te woord werd gestaan,kil en kortaf. Bij de intake was geen psychiater aanwezig,ik voelde mij overrompeld door het spervuur aan vragen,en die mevrouw werkte mij behoorlijk op de zenuwen. Al vrij snel had ik door dat ik vanwege het feit dat ik in een ver verleden met justitie in aanraking was geweest niet welkom was. Zeer vervelend ook die belafspraak 5 weken daarna,men had de mening over mij al klaar. Er zijn tweemaal persoonlijke gegevens(rapporten) over mij zoekgeraakt,die na een tijdje ineens weer opdoken,ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag waar ze dan waren. Heel apart dat Pro Persona mij naar Kairos verwees,ik heb al twintig jaar niets meer met justitie te maken. Het hoe en waarom daar geeft men geen antwoord op. Ik ben en blijf voor Pro Persona een ex gedetineerde. In mij als persoon had men geen interesse,wel in rapporten en mijn verleden zeer onaangenaam!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, regio Arnhem, Volwassenen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.