Waardering van Pro Persona, regio Ede, Volwassenen - Ede op 20 augustus 2019

2.5
  • ADHD

Naast het afzeggen van afspraken, vergeten door te communiceren van hun kant uit, niet regelen van medische recepten na toezegging, en vele andere problematiek van hun kant uit, hebben ze mijn gegevens niet goed in het systeem gezet en worden brieven naar de verkeerde huisarts gestuurd. Hiervoor ligt een klacht bij de Autoriteit Persoonsgegevens, meldpunt zorg, en natuurlijk Pro Persona zelf.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, regio Ede, Volwassenen - Ede

geplaatst op 4 september 2019

Het spijt ons zeer dat uw ervaringen met Pro Persona zo negatief zijn. Wij zouden graag willen weten waar het allemaal mis is gegaan en hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Zou u dit – als u wilt- willen aangeven via het mailadres: klachten.veluwevallei@propersona.nl dan nemen wij contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, regio Ede, Volwassenen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.