Waardering van Pro Persona, regio Nijmegen, Jeugd - Nijmegen op 22 februari 2019

3.3
  • Angststoornissen

Ik snap de hoge cijfers niet kan me daar niet in vinden ze luisteren niet naar de jeugd en ouders mening telt al helemaal niet stemmen geen behandelplan af met ouders en na 3 keer 30 minuten gesprek hebben zij al een oordeel en als je het daar niet mee eens bent heb je pech ze drukken hun plan door kosten wat het kost

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, regio Nijmegen, Jeugd - Nijmegen

geplaatst op 26 februari 2019

Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over de geboden behandeling en dat uw kind en u als ouders zich niet voldoende gehoord hebben gevoeld.
Als u hierover nog in gesprek wilt gaan met de zorgmanager van afdeling jeugd, kunt u uw contactgegevens (o.v.v. Zorgkaart Nederland) mailen naar klachten.nijmegen@propersona.nl , dan nemen wij contact met u op.

Bent u of werkt u voor Pro Persona, regio Nijmegen, Jeugd? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.