Waardering van Pro Persona, regio Nijmegen, Volwassenen, Tarweweg/Reinier Postlaan - Nijmegen op 2 september 2019

5.2
  • Angststoornissen

Er word niet naar me geluistert zwaar frustrerend! Sta ook veels te lang op de wachtlijst voir behandeling

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, regio Nijmegen, Volwassenen, Tarweweg/Reinier Postlaan - Nijmegen

geplaatst op 3 september 2019

Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft opgedaan en dat u daarbij ervaart dat er niet naar u geluisterd wordt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Wij staan indien gewenst open voor een gesprek om uw ervaringen met u te bespreken. In dat geval kunt u uw contactgegevens (o.v.v. Zorgkaart Nederland) mailen naar klachten.nijmegen@propersona.nl, dan nemen wij contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, regio Nijmegen, Volwassenen, Tarweweg/Reinier Postlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.