Waardering van Pro Persona, regio Nijmegen, Volwassenen, Tarweweg/Reinier Postlaan - Nijmegen op 3 december 2019

9.2
  • Dwangstoornissen

Via mijn psycholoog (was 2,5 jaar al onder behandeling voor een dwangstoornis) het advies gekregen om me aan te melden. Dit was de beste beslissing die ik heb kunnen nemen. Ik heb de focus behandeling gevolgd van 8 dagen. Zo'n korte intensieve tijd heeft voor mij het verschil gemaakt tussen thuis zitten en niks durven naar (bijna) niet meer vermijden en weer in stapjes op weg naar zelfstandigheid. Het is een pittige behandeling, en ook daarna is het zeker nog niet klaar en over, maar je leert heel veel inzicht in je gedrag te krijgen en te leren hoe hierin de juiste keuzes te maken. De medewerkers hebben me hierin allemaal super goed geholpen. Iedereen is precies op de hoogte en nemen het zo over van de volgende. Ik kan persoonlijk geen negatieve punten opnoemen. Door mijn positieve ervaring heeft een vriendin zich ook op de wachtlijst laten plaatsen!

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, regio Nijmegen, Volwassenen, Tarweweg/Reinier Postlaan - Nijmegen

geplaatst op 6 december 2019

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Fijn dat u zoveel baat heeft gehad bij de behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, regio Nijmegen, Volwassenen, Tarweweg/Reinier Postlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.