Waardering van Pro Persona, regio Tiel, Jeugd - Tiel op 2 oktober 2017

3.3

De wachttijden op de site kloppen helemaal niet. Deze werd uiteindelijk 5 maanden ipv 3 weken en de datum van intake is meermalen naar een latere datum verplaatst. Toen we eenmaal de intake hadden stonden mijn dochter en ik na 1,5 uur praten weer buiten. Mijn dochter zou helemaal niets mankeren. Ze was een volkomen standaard puber volgens pro persona. Mijn dochter voelde zich een aanstelster en is daarop nog depressiever geworden dan ze al was. Na wederom wachten kon ze gelukkig terecht bij een vrijgevestigde psychotherapeute die haar uitgebreid diagnostisch heeft onderzocht op wetenschappelijke manier en daaruit bleek dat ze weldegelijk aan een ernstige, in de DSM5 beschreven, aandoening lijdt. Het is werkelijk schandalig dat een pro persona therapeut denkt, puur op basis van zijn ervaring in een kort gesprek, een diagnose te kunnen stellen en daarmee zoveel kapot maakt. Ik zou pro persona niet aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, regio Tiel, Jeugd? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.