Waardering van Pro Persona, regio Tiel, Volwassenen - Tiel op 11 februari 2013

3.8

Ik heb verschillende ervaringen met verschillende hulpverleners, heb uitersten meegemaakt, dus heb een referentiekader. Helaas ben ik weinig te spreken over de adolescentenafdeling van deze kliniek. Observaties worden onzorgvuldig en bovenal onvolledig opgeschreven. Het hoofd van de afdeling (dhr. J.W. Meerdinkveldboom) en de voelbare bezuinigingen waar deze afdeling zich geconfronteerd mee zien, spelen m.i. een grote rol in de omissies die er plaatsvonden. Psychologische tests worden uitgevoerd door de patiënt onder invloed van hoge doses tranquilizers, terwijl hoogbegaafdheid wordt vermoed in mijn geval (en overigens later bevestigd). Ieder weldenkend persoon kan verzinnen wat de gevolgen zijn voor de uitslag van die tests. Tests worden afgenomen door hulpverleners in opleiding, zonder aanwezigheid van zijn supervisor. Ik vermoed, en eigenlijk meer dan dat, dat bezuinigingen een grote rol spelen bij de kwaliteit die ik heb ervaren. Het heeft ook gevolgen voor de bezetting.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, regio Tiel, Volwassenen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.