Waardering van Pro Persona, regio Tiel, Volwassenen - Tiel op 19 februari 2021

2.7
  • Depressie

Ik kreeg het advies om mijn ouders waarvan moeder dementie heeft en mijn vader zeer slecht ter been, maar één keer per twee weken te bezoeken. Ik kom er nu vijf maal per week om was, maaltijden en post etc te verzorgen. Ik ben de enigste nog van de familie die mijn ouders nog verzorgen, zus overleden en anderen op te grote afstand. Op mijn vraag aan de psycholoog of zij toevallig hulp behoevende ouders had kreeg ik heel bot te horen dat dit het advies was om mij aan te houden en er geen discussie mogelijk was. Deze mevrouw is al geen fijn iemand om een gesprek mee te voeren. Dus dank je wel afdeling Angst en Depressie, ik zit geestelijk verder in de put als toen ik kwam hulp vragen. Hulp van Pro Persona, nooit meer.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona Connect in Tiel, locatie Siependaallaan - Tiel

Beste,

Wat vervelend dat u de hulp bij Pro Persona zo heeft ervaren. Wij gaan graag met u in gesprek over deze vervelende ervaring. Op basis van uw reactie kunnen we niet opmaken wie uw behandelaar was, maar als u contact opneemt met het secretariaat kunnen we zorgen dat u een gesprek krijgt met de zorgmanager over uw ervaring.
U kunt het secretariaat Volwassenen bereiken via de receptie van Pro Persona, tel. 0344 656111

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, regio Tiel, Volwassenen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.