Waardering van Pro Persona, regio Tiel, Volwassenen - Tiel op 18 oktober 2019

5.5
  • Depressie

Ik heb verschillende ervaringen binnen Pro Persona, volwassenenzorg. Ik krijg hulp vanuit de afdeling stemming, vanwege mijn depressiviteit. Mijn eerste ervaring bij Pro Persona is echt heel positief. De kundigheid van R. en A. is echt geweldig. Ze kijken verder dan de depressie, bouwen vertrouwen op waardoor maskers af kunnen en er tot de kern gegaan kan worden. Later had ik opnieuw hulp nodig, in 2016/2017 en nu in 2019 en de ervaring is zo anders. De betrokkenheid, op deze afdeling, is nihil. Je bent een nummer en werkelijk kijken naar wat je nodig hebt is er niet. Na een uur huilen in gesprek, kwam de psychiater even aanschuiven. Ze keek mij aan en zei, ik zie geen emotie en alleen maar een masker. Ik denk dat het wel meevalt. Daarnaast heb je al eerder hulp gehad, dat heeft je niet voldoende geholpen. Denk niet dat het nu wel gaat helpen. Hoe kan iemand die zo denkt, binnen de ggz werken? Ongelofelijk. Vertrouwen is weg. Depressie nog niet.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, regio Tiel, Volwassenen - Tiel

Dank voor uw reactie op Zorgkaart Nederland.
Het spijt ons te vernemen dat u de hulp die u geboden is als niet voldoende heeft ervaren.
Wij zullen uw reactie doorgeven aan het betreffende team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, regio Tiel, Volwassenen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.