Waardering van Pro Persona, Riethorst, Doven & Slechthorenden - Ede op 31 juli 2019

9.2
  • Oorsuizen

Behandeling gehad voor het omgaan met oorsuizen. Ondanks dat mijn lichamelijke klachten niet wegzijn, heb ik veel profijt gehad van de aangeboden therapie. Pro-Persona Ede heeft mij uitstekend geholpen en de medewerkers zijn zeer professioneel en persoonlijk.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Riethorst, Doven & Slechthorenden - Ede

geplaatst op 7 augustus 2019

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Zo te lezen heeft u profijt gehad van de behandeling die we u boden. Daar zijn we blij mee. We zullen uw beoordeling overbrengen aan de medewerkers.
Voor tips en aanbevelingen over de accommodatie zien we graag uw mail tegemoet, u kunt hiervoor de manager, mevr. Van Ledden mailen: w.van.ledden@propersona.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Riethorst, Doven & Slechthorenden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.