Waardering van Pro Persona, Riethorst, Doven & Slechthorenden - Ede op 29 april 2019

9.3
  • Oorsuizen

Na een zoektocht via andere hulpverlening bij Pro Persona de Riethorst terecht gekomen. Vanaf de intake het gevoel dat ik voor mijn tinnitus klachten op de juiste plek was. Duidelijk en open, tinnitus kunnen wij niet verhelpen, maar wel met gedragstherapie in een groep handvaten geven om het draagbaar te maken. Dit gaat niet vanzelf, je zult er zelf hard aan moeten werken maar het heeft in mijn geval resultaat gehad. De "fanfare" blijft in mijn oren klinken maar ik geef het geen aandacht meer. Tinnitus gaat niet weg maar bepaalt mijn leven niet meer.Ik kan Pro Persona de Riethorst iedereen met tinnitus klachten aanbevelen, een heel team van kundige mensen, psychiater, psycholoog, beeldende therapeut, PMT therapeut en niet te vergeten, de mensen van communicatie om je weerbaarder te maken.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Riethorst, Doven & Slechthorenden - Ede

geplaatst op 22 mei 2019

Dank u wel voor uw bijzonder hoge waardering, dank u wel daarvoor. Het doet ons goed dat u veel aan deze behandelingen hebt gehad.
We geven uw complimenten graag door aan het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Riethorst, Doven & Slechthorenden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.