Waardering van Pro Persona, Thalamus/Winkler, centrum voor neuropsychiatrie en gedragsneurologie - Wolfheze op 7 februari 2019

8.2
  • Psychische problemen

Deze enquete is ingevuld door familie van een client, omdat deze daar zelf niet toe in staat is. De fase van instellen op de juiste medicatie was zwaar, zowel voor client als voor familie, maar uiteindelijk is waarschijnlijk het hoogst haalbare bereikt waardoor deze client "naar omstandigheden" zo optimaal mogelijk functioneert en daar zijn wij als familie gelukkig mee. Motoriek is erg verbeterd en client is veel rustiger en vooral op zijn gemak en vrolijk. Op Quintet 3 is er eenmalig verkeerde instructies doorgegeven(door statiaire); de client had op zijn kamer eigenlijk gefixeerd in zijn stoel moeten blijven, dit gebeurde niet waardoor een familielid alleen bij hem was en alleen het probleem moest oplossen om de client zo veilig mogelijk op te vangen toen deze uit de stoel kwam omdat deze accuut naar het toilet wilde. De fout is later door personeel goed opgepakt, door dit door te spreken met betreffende persoon.Wij zijn als familie betrokken en worden ook overal in betrokken. De familiegesprekken en Naastengesprekken zijn prettig verlopen en wij waarderen het erg dat de client ook overal, voor zover dit geestelijk mogelijk is, bij betrokken wordt en centraal staat.Er wordt goed meegedacht over een vervolgplaats die het beste aansluit bij de client, ook wat betreft leeftijd en "schade", maar ook naar ontwikkelings en bezigheidsmogelijkheden, kortom waar de juiste vergelijkbare zorg voortgezet wordt.Wij geloven als familie dat de client in Wolfheze op de juiste revalidatieplaats is terecht gekomen.Hiervoor onze dank!

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, Thalamus/Winkler, centrum voor neuropsychiatrie en gedragsneurologie - Wolfheze

Hartelijk dank voor uw reactie en uw mooie waardering op deze website. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over de behandeling van uw familielid en dat u als familie betrokken bent bij de behandeling. We zullen uw waardering doorgeven aan de verpleging en het behandelteam van Quintet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona, Thalamus/Winkler, centrum voor neuropsychiatrie en gedragsneurologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.