Psychiatrische afdeling van het Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis

GGZ

Weg door Jonkerbos 100 6532 SZ Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van CWZ

Waardering van Psychiatrische afdeling van het Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis - Nijmegen op 11 oktober 2019

Depressie

Ik had een intakegesprek met een psychiater in opleiding en psychiater. Het was een naar en zakelijk gesprek. Waarin mijn verhaal geen gehoor vond en alles werd ingevuld door de twee heren tegenover me. Na een gesprek van een uur begon de psychiater me al te bestempelen met allerlei diagnose die totaal niet op z'n plaats waren en waar ik helemaal niet voor kwam. Ik kan helaas deze afdeling niet aanraden, ik heb mijn vervolg afspraak de volgende dag gelijk afgezegd.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wij vinden het spijtig dat u deze ervaring in het CWZ heeft gehad. We waarderen het dat u ons dit laat weten. Met uw informatie willen we onze zorg verbeteren. Graag zouden wij hierover met u in gesprek willen gaan.
Wij nodigen u daarom uit contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken op tel: 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 15.00 uur). U kunt ons ook een e-mail sturen (klantenservice@cwz.nl) en daarin uw telefoonnummer vermelden. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychiatrische afdeling van het Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.