PsyQ, vestiging Beverwijk

GGZ

Leeghwaterweg 1 A 1951 NA Velsen-Noord
Deze locatie is onderdeel van PsyQ

Waardering van PsyQ, vestiging Beverwijk - Velsen-Noord op 20 januari 2019

Eetstoornissen

Via de huisarts ben ik bij PsyQ terechtgekomen. Bij Merel Dekker heb ik daar cognitieve gedragstherapie gedaan. Ik was er in het begin wat sceptisch over (de waarheid niet onder ogen durven zien, angst om uit comfortzone te stappen), maar Merel heeft mij hier erg goed in begeleid. Ik weet nu beter waar gedachten vandaan komen, ik weet dat gedachten ook weer zullen verdwijnen, en dat een stapje terug niet meteen een afgang betekent. Door op jezelf te vertrouwen en te weten dat het met een uur, dag of week weer beter gaat, en te accepteren dat het zo is, is het leven met alles wat daarbij hoort een heel stuk meer aangenaam. Ik heb ook geaccepteerd dat mijn oude comfortzone er altijd zal zijn, altijd op de loer ligt, maar die oude comfortzone was zo comfortabel helemaal niet. Het aanmeten van een nieuwe comfortzone vergt veel tijd, maar is zeker de moeite waard!

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Beverwijk - Velsen-Noord

Hartelijk dank voor uw persoonlijke, positieve en genuanceerde waardering!
Complimenten aan u dat u trouw op afspraken kwam, open stond voor wat we bespraken, tussen de sessies gemotiveerd met uw doelen bezig was en de moed heeft gehad om steeds weer uitdagingen aan te gaan. Dit waren namelijk onmisbare ‘ingrediënten’ voor deze succesvolle behandeling.
Ik heb respect voor wat u heeft bereikt!
Veel dank voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groet,
Merel Dekker

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Beverwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.