Waardering van PsyQ, vestiging Breda - Breda op 7 augustus 2018

5.5

Positief: Goede bereikbaarheid gebouw. Negatief: O.a. psychiatrisch verpleegkundigen worden ingezet als behandelaars voor cliënten met ADHD en depressie. Meerdere malen meegemaakt dat secretariaat onregelmatig telefonisch slecht bereikbaar is. Of er wordt doorgeschakeld naar een andere lokatie met het verzoek later terug te bellen of er wordt niet opgenomen. Op het moment dat je ziek bent en de afspraak wilt annuleren (of je kind is onverwachts ziek) en je dit niet binnen 24 uur kan melden, wordt er 60 euro in rekening gebracht.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Breda - Breda

Dank u wel dat u de moeite hebt genomen ons via Zorgkaart Nederland te laten weten dat u over verschillende punten van uw behandeling niet tevreden bent.
Wij kunnen ons voorstellen dat u behoefte heeft hierover een gesprek te hebben. Uiteraard staan wij daar positief tegenover.
Via de link: https://www.psyq.nl/contact/uw-mening kunt u een klacht indienen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.