PsyQ, vestiging Den Bosch

GGZ

Parallelweg 64 5223 AL 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van PsyQ

Waardering van PsyQ, vestiging Den Bosch - 's-Hertogenbosch op 7 december 2018

In tegenstelling tot een eerdere ervaring, was mijn de recente met PsyQ Den Bosch een zeer nare ervaring. Ik werd verre van serieus genomen, er werd totaal niet naar mij geluisterd en mijn dossier werd tegen mijn wens in gesloten. Na mijn verzoek om een andere behandelaar liet de hooghartige psychologe weten dat geen van haar collega's mij verder konden helpen. Dat ik eerder bij PsyQ Den Bosch een zeer succesvolle ADHD behandeling had ondergaan deed haar weinig. Ze maakte me zelfs uit voor leugenaar! Dat kan een behandelaar zoals zij echt niet maken! Zeer slechte zaak, ik ben er verschrikkelijk boos over. De voldoende is voor het secretariaat, die mij erg goed geholpen hebben toe ik onterecht een factuur had ontvangen.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Den Bosch - 's-Hertogenbosch

Dank u wel voor uw compliment voor het secretariaat.
Daarbuiten vinden wij het heel vervelend te lezen dat uw behandeling, in tegenstelling tot een vorige behandeling, zo negatief is verlopen. Wij zullen dit zo snel mogelijk doorgeven aan PsyQ Den Bosch. Dank u voor uw feedback.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Den Bosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.