PsyQ, vestiging Den Haag - Centrum

GGZ

Lijnbaan 4 2512 VA Den Haag
088-3573107, 088-3572749
Deze locatie is onderdeel van PsyQ

Waardering van PsyQ, vestiging Den Haag - Centrum - Den Haag op 28 augustus 2019

Deze organisatie is een gevaar voor elk slachtoffer van psychische mishandeling door een narcist. Als je alle kenmerken van trauma hebt: herbelevingen, nachtmerries, dwanggedachtes, vermijdingsreacties, depressie, dwanghandelingen, paniek en angstaanvallen, psychoses, huilbuien dan doen ze daar helemaal niets mee. In hun ogen kun je alleen PTSS en traumaklachten hebben van fysieke mishandeling een doods-ervaring of een verkrachting, terwijl complexe PTSS een internationaal erkende aandoening is waarbij emotionele mishandeling onderkend wordt als  bron voor trauma. Door het negeren van psychische mishandeling als bron voor trauma ontstaat automatisch misdiagnose omdat je niet doorverwezen wordt naar een gespecialiseerd traumacentrum maar ze vervolgens de vecht-vluchtstand waarop je staat ten gevolge van mishandeling gaan meten op de afdeling persoonlijkheidsstoornissen en je dan dus als gestoord persoon behandeld wordt, terwijl je getraumatiseerd slachtoffer bent. Facebook groep beheerder van ruim 400 slachtoffers van narcisten. Inmiddels heeft een traumakliniek vastgesteld dat ik alle kenmerken van PTSS heb en er dus sprake is van misdiagnose.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Den Haag - Centrum - Den Haag

Wij betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring met ons heeft. Wij nemen uw klachten serieus en zijn hier al met u over in gesprek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Den Haag - Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.