Waardering van PsyQ, vestiging Den Haag - Centrum - Den Haag op 5 september 2019

9.2
  • Angststoornissen

Mijn ervaringen met Psyq zijn bijzonder goed. Ik heb mij altijd gehoord gevoeld, gesteund en dankzij mijn huidige psycholoog heb ik mij weten losmaken van mijn narcistische ex.Ze veroordeelde mij niet, luisterde goed, gaf mij inzicht en ik zou echt geen andere willen.Ik ben begonnen bij een crisisafdeling die mij adviseerde een ADHD onderzoek te doen, omdat ik mijn identiteit kwijt was.ADHD diagnose kwam als een warme deken over mij heen. Via ADHD therapie ontdekte ik mijn identiteit. Mijn ptss speelde op ivm herbelevingen en kwam bij psychotrauma ben beland en nu sp therapie volg en met groot succes! Ik ben Psyq enorm dankbaar voor alles wat zij voor mij hebben gedaan. Ik raad het iedereen aan!

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Den Haag - Centrum - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering en positieve woorden. Wat ontzettend mooi om over uw ervaring bij PsyQ te lezen en dat u zoveel baat heeft gehad bij de behandeling. We wensen u het beste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Den Haag - Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.