Waardering van PsyQ, vestiging Den Haag - Noord - Den Haag op 22 augustus 2016

2.5
  • ADHD

Bel afspraken met de arts worden structureel niet nagekomen of er wordt uren later na een weken van te voren vastgestelde datum terug gebeld. Afspraken van 2 uur duren maar een uur. Je wordt gedwongen bij een psychiater, praatgroep, coach en behandelend arts langs te gaan en periodiek een QB test te doen, ook al geef je aan hier geen behoefte aan te hebben. Enquetes komen niet aan door "problemen met het systeem" en je bent maanden verder voor er überhaupt een eerste gesprek is. Ook doorverwijzingen op papier kloppen niet en snappen mensen van andere afdelingen niet omdat dit volgens eigen zeggen al 1,5 jaar niet meer de manier van werken is. Deze instelling begrijpt duidelijk niet dat mensen met ADHD regelmaat en structuur nodig hebben!

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Den Haag - Noord - Den Haag

Het spijt ons te lezen dat u tegen zoveel zaken bent aangelopen die niet naar wens zijn verlopen. Onze excuses hiervoor. Wij vinden het heel belangrijk dat u een effectieve behandeling krijgt waardoor uw psychische klachten verminderen. Graag gaan wij hierover in gesprek met u. U kunt via de website contact met ons opnemen, dan wordt er zo snel mogelijk door ons gereageerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Den Haag - Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.