PsyQ, locatie Den Haag Noord

GGZ

Carel Reinierszkade 197 2593 HR Den Haag
Deze locatie is onderdeel van PsyQ

Waardering van PsyQ, locatie Den Haag Noord - Den Haag op 23 juli 2013

Ik loop hier nu sinds maart/april 2013, echter heb ik tot nu heden nog geen behandel plan en definitieve uitslag gehad. Dit na meerdere afspraken van intake gesprekken welke ook rommelig verliepen wat betreft het maken van goede afspraken in de agenda en betreffende data. Graag wil ik nu eindelijk weten waar ik aan toe ben een wat de behandeling wordt.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, locatie Den Haag Noord - Den Haag

Vervelend om te lezen dat uw behandeling niet naar wens is en dat de communicatie omtrent de intakeprocedure stroef verloopt. Dat is zeker niet de bedoeling. Wij bieden u dan ook onze excuses aan.
Soms zijn er meerdere gesprekken nodig om tot een solide conclusie te komen. Helaas kunnen wij uw gegevens via deze website niet achterhalen. Wanneer u contact opneemt via de Website van PsyQ nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, locatie Den Haag Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.