Waardering van PsyQ, vestiging Groningen - Groningen op 24 april 2017

4.2

Als je duidelijke problematiek hebt kunnen ze je ongetwijfeld helpen. Voor wat complexere, lastiger te behandelen problematiek trekken ze, mijn inziens de handen er toch wel wat snel van af, of natuurlijk de bekende medicatie weg. Weinig creativiteit in het zoeken naar een passende behandeling, weinig kijken naar andere insteek of een passende doorverwijzing. Evidence Based zorg en volgens de protocollen, top hoor, heel goed, maar soms is gewoon mens tot mens contact minstens zo helpend en verrijkend als je je niet goed voelt. Betekent niet dat je het geen kans kunt geven, er zijn ongetwijfeld ook veel mensen die er wel baat bij hebben.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Groningen - Groningen

Dank u wel voor de moeite die u heeft genomen om uw mening te geven. Het spijt ons dat u zich niet goed geholpen voelt door ons.
Uiteraard is dit wel onze inzet. Mocht u hierover in gesprek willen dan kunt u een klachtenformulier invullen via: www.psyq.nl. Onder het kopje "Over Ons" en vervolgens "contact" vindt u het formulier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Groningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.