Waardering van PsyQ, vestiging Heerlen - Heerlen op 16 augustus 2013

5.7

Ik heb me bij Psyq Heerlen op 19 juni 2013 per fax aangemeld. De dag erna opgebeld om te vragen of de fax goed was aangekomen, echter was de medewerkster die daarover ging op vakantie tot 17 juli en de receptioniste kon me niet vertellen of de fax was binnengekomen. Na 17 juli geen bericht gekregen, dus in de week van 29 juli maar weer zelf gebeld. De receptioniste kon me weer niet helpen, ze zou echter vragen of de betreffende collega me terug wilde bellen. De woensdag erna een voicemailbericht ontvangen dat mijn aanmelding goed was binnengekomen en ik zou worden uitgenodigd voor een gesprek. Ik heb daarop zelf nogmaals gebeld voor het maken van een afspraak, maar ik moest wachten tot ik van hen een uitnodiging krijg. De receptioniste kon me in elk geval vertellen dat ik nog niet in het systeem stond. Het is inmiddels 15 augustus, de aanmelding is dus al 2 maanden geleden. Mijn relatie staat onder druk, maar Psyq heeft geen haast me met mijn probleem te helpen.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Heerlen - Heerlen

We betreuren deze gang van zaken ten zeerste en bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan. Uw waardering op Zorgkaart NL is anoniem. Wilt u zo vriendelijk zijn om ons uw contactgegevens door te geven? Dat is mogelijk via onze website. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Heerlen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.