Waardering van PsyQ, vestiging Leiden - Leiden op 8 februari 2013

8.8

IK ben buitengewoon tevreden op de manier waarop men bezig is om aan mijn ADHD klachten te werken.Toen ik voor het eerst een afspraak gemaakt heb bij de arts werd ik op een uiterst prettige wijze keurig conform de afgesproken tijd ontvangen. Dokter neemt alle tijd om een zorgvuldig beeld te vormen, verstrekt duidelijke informatie over mijn ziekte en verklaart in detail waarom deze medicatie, of mijn medicatie gewijzigd dient te worden of niet. Daarnaast is er ruimte voor een persoonlijke noot, kortom een uitstekende dokter en heel toegankelijk als mens. Hartelijk dank voor de inzet en adviezen.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Leiden - Leiden

Hartelijk dank voor uw reactie. Het is fijn te horen dat u tevreden bent over uw behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Leiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.