Waardering van PsyQ, vestiging Rotterdam - Kralingen - Rotterdam op 5 oktober 2018

1.3
  • Depressie

Ik ben 1 jaar aan het wachten op behandeling. Intake werd geannuleerd en duurde lang voordat er een vervanger was. Ik krijg mails binnen met verzoeken om de tussenmeting formulier in te vullen terwijl ik nog geen behandeling heb gehad en mij alleen maar erger voel. Ik ben voor de tweede keer uitgenodigd voor hetzelfde groepstherapie (wat geen therapie is maar meer een uitleg dat het woord trauma van een Latijnse afkomst is en je mag niet over je persoonlijke situatie praten). Kortom, verschrikkelijk. Mijn situatie is verergerd sinds ik bij PsyQ “in Behandeling” ben, aan het wachten op een behandeling wat misschien niet aanslaat. In de tussentijd krijgt PsyQ geld van de zorgverzekeraar. Belachelijk dit allemaal. Maar ja, zonder zieke mensen hebben ze ook geen klanten natuurlijk.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Rotterdam - Kralingen - Rotterdam

Bedankt voor uw feedback. We betreuren het te horen dat de wachttijd tot start van uw behandeling tegenvalt.
U hoort geen tussenmeting te ontvangen indien uw behandeling nog niet gestart is. Onze excuses hiervoor.
Graag gaan we hierover met u in gesprek. Zou u contact met ons op willen nemen via: https://www.psyq.nl/contact/uw-mening

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Rotterdam - Kralingen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.