Waardering van PsyQ, vestiging Rotterdam - Kralingen - Rotterdam op 12 augustus 2015

• Depressie

Ik loop al jaren rond met een depressie en die is jammer genoeg heel ernstig. Heb me aangemeld bij Psyq en loop daar nu al langer dan een half jaar. Ik ben erg tevreden over de manier hoe ik ben opgevangen en over de behandelingen. De sessies zijn soms heel pittig maar wel nodig. Ik het wel gemerkt dat je zelf open moet staan en klaar moet zijn om behandeld te worden anders gaat het geen effect hebben. Ben heel blij dat ik ook op mijn termijnen geholpen wordt en dat ik veel zeggenschap heb over hoe dingen verlopen. Merk daarbij ook dat je zelf heel goed moet aangeven wat je wilt en verwacht anders weten ze niet wat er speelt. Ben er nog lang niet maar met Psyq heb ik vertrouwen in dat ik meer grip zal krijgen op mijn problemen. Door de behandelingen en de voorgeschreven medicatie kan ik al iets beter functioneren als ervoor.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Rotterdam - Kralingen - Rotterdam

Hartelijk dank voor uw reactie. Het is voor ons fijn om te horen dat u tevreden bent over de behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Rotterdam - Kralingen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.