PsyQ, vestiging Rotterdam - Kralingen

GGZ

Max Euwelaan 70 3062 MA Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van PsyQ

Waardering van PsyQ, vestiging Rotterdam - Kralingen - Rotterdam op 9 december 2019

Moeilijk om afspraken te maken of iemand aan de telefoon te krijgen. Beloftes over terugbellen worden niet nagekomen. Telefonistes zijn aardig, maar heel vervelend behandeld door psycholoog. Luisterde niet naar mij en leek zich niet te bekommeren om mijn geestelijke gezondheid. Daar heb je dan 14 maanden op gewacht...

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Rotterdam - Kralingen - Rotterdam

Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent met uw psycholoog en dat u lang op de wachtlijst heeft gestaan. Ook blijkt uit uw reactie dat de communicatie van onze zijde onder de maat is geweest. Onze excuses hiervoor. Wij vinden het heel belangrijk dat u een effectieve behandeling krijgt waardoor uw klachten verminderen. Graag gaan wij hierover in gesprek met u. Wanneer u dit ook wilt, neemt u dan contact met ons op via https://www.psyq.nl/contact/jouw-mening, dan wordt er zo snel mogelijk contact met u gezocht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Rotterdam - Kralingen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.