PsyQ, vestiging Tilburg

GGZ

Saal van Zwanenbergweg 1 5026 RM Tilburg
Deze locatie is onderdeel van PsyQ

Waardering van PsyQ, vestiging Tilburg - Tilburg op 8 december 2018

Angststoornissen

Het afgelopen half jaar ben ik onderdeel geweest van de psychodynamische groep (psychotherapie). Dit heeft mij enorm veel gebracht. Het mooie van de groep is dat er bij eenieder een overlap is met de problemen waaraan je wil werken. Hierdoor hoef je niet altijd iets in te brengen, maar kun je ook verder komen door intensief bezig te zijn met anderen.Daarnaast is de groepsdynamiek van belang, iets wat door de therapeuten ook benadrukt wordt, om verder te komen en dat je echt onderdeel uit maakt van de groep. Ik vind het echt een hele prettige manier van behandelen.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Tilburg - Tilburg

Heel positief te horen dat u zoveel baat heeft gehad bij het volgen van een groepsbehandeling. Dank u wel dat u dit met ons heeft willen delen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Tilburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.