PsyQ, vestiging Utrecht

GGZ

Euclideslaan 151 3584 BS Utrecht
Deze locatie is onderdeel van PsyQ

Waardering van PsyQ, vestiging Utrecht - Utrecht op 10 januari 2020

Een rekening ontvangen voor een groepssessie waar ik niet ben geweest, volgens hen zonder afmelding. Ik kan bewijzen dat ik had afgebeld en nu blijven de aanmaningen komen. De reacties via de telefoon en email zijn: " We komen erop terug of we sturen het door!" Vandaag wederom een nieuwe rekening gehad voor het missen van een belafspraak. De psycholoog zou mij bellen en ik heb hier rekening mee gehouden. Ik werd niet gebeld. Nadat ik erachteraan had gebeld werd er gezegd dat ik wel was gebeld en nu ontvang ik weer een rekening. Er wordt geen enkele moeite genomen om te reageren op mijn bezwaren. Wanneer dit allemaal is afgerond, stop ik met psyq!

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Utrecht - Utrecht

Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring met PsyQ hebt. Indien u hierover met ons gesprek wilt dan kunt u dat doen door het contactformulier op de website van PsyQ in te vullen.

Zie hiervoor de volgende link https://www.psyq.nl/contact/jouw-mening

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.